even voorstellen:

Auteur Topic: even voorstellen:  (gelezen 2056 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fj49

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 6
even voorstellen:
« Gepost op: 2 maart 2013, 17:58:11 »
Hallo allemaal, ik ben felix en werkzaam in de verhuur branche en bijna pensionado ( volgend jaar)
tijd om diverse hobbys weer op te pakken, oa oldtimer restauratie. ik heb 2 lasapparaten nl electrodelassen en een heel eenvoudig mig apparaat
het gaat om het laatste, ik heb geen gebruiksaanwijzing bij de machine, nou kan ik wel gaan prutsen maar ik denk dat er op dit forum makkelijker antwoord te krijgen is.
De machine is een concept combi mig 130 turbo en ik kan er met gas en met gasgevulde draad mee lassen en de vragen zijn: kent iemand deze machine of anders gezegd kan iemand uitleggen hoe de schakelaars moeten staan om te gaan proeflassen.
er zitten de volgende schakelaars op: aan-uit / min-max / 1-2  en draadsnelheid.
als ik niet duidelijk genoeg ben, ff vragen dan stuur ik een foto.
hopelijk kan iemand hier iets mee en ga ik  dit voorjaar lassen aan het plaatwerk.
groet
Felix

ps  ik denk dat het lassen wel gaat als ik eenmaal weet hoe het spul moet staan ( 50 jaar geleden opgeleid als metaalbewerker met electrisch en autogeen lassen.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything