Even Voorstellen

Auteur Topic: Even Voorstellen  (gelezen 1707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japie

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 20
Even Voorstellen
« Gepost op: 21 februari 2013, 21:39:57 »
Hallo allemaal,

Ik neusel al enige tijd rond op dit forum en besloot lid te worden zodat ik alles kon lezen en meer kon leren. Ik ben een leek in het lassen, maar vastberaden om meer te gaan leren.
Ik ben op het moment 17, doe de opleiding Engineering, Design and Innovation aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik ben werkzaam in een "klein" hydrauliekbedrijf als kleine klusjesjongen (Busje draaien, plaatje frezen, stelling lassen, montagewerk, enzovoorts) waar ik ook mijn eerste Mig/Mag ervaring heb opgedaan.

Ik vind het heel fijn om te lassen, met name als er een mooi werkstuk uitrolt. Het is dan ook een ambitie om diploma's te gaan halen en het misschien zelf lasser te worden op een dag!
Op het moment is het vooral kleine dingen lassen, heel veel oefenen op stukjes strip uit de ijzerbak en de kleine dingen binnen het bedrijf, iets wat zeker al resultaat heeft getoond in mijn laskunsten.

Op het moment heb ik ervaring in Mig/Mag en een klein beetje in BMBE. Graag zou ik nog leren TIGgen.

Mvg,
Japie

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything