Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1303 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline herms050

  • Forum lid
  • Berichten: 3
Even voorstellen
« Gepost op: 3 oktober 2009, 20:37:44 »
Hallo allemaal,

Ik ben Rudo en de maker van de website www.willemsmithistorie.nl . Dit gaat over het bedrijf Willem Smit & Co's Transformatorenfabriek NV uit Nijmegen, die in een Lasafdeling hadden die het eerste in Nederland lastsrafo's en laselektroden maakten(vanaf 1923). Op mijn site probeer ik samen met een ingenieur van Smit de historie van dit bedrijf en alle afdelingen zo goed mogelijk te beschrijven. Dit voor o.a. het komende 100 jarig bestaan van dit bedrijf, waarvoor wij iets willen organiseren (boek, film, museumpje en dus een historische website.

Onlangs heb ik het hele (oude) archief van Smit Las in mijn bezit bekregen, maar ik zoek nog steeds naar foto en film materiaal van dit bedrijf uit lang vervlogen tijden, dus ook uit Belgie, want volgens mij hadden ze daar ook een verkoopkantoor.

Als er binnen dit forum dus mensen zijn die nog interessante (oude) foto's van Smit Las uit de periode 1923 - 1980 in zijn bezit heeft zou ik graag een digitale kopie ontvangen. Je kunt deze sturen naar:

rudohermsen@hotmail.com of neem contact op via het kopje "contact" op de historische website www.willemsmithistorie.nl

Met vriendelijke groet,
Rudo Hermsen

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything