apparaat gekocht maar voor goede prijs?

Auteur Topic: apparaat gekocht maar voor goede prijs?  (gelezen 3018 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gardinske

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
apparaat gekocht maar voor goede prijs?
« Gepost op: 28 januari 2013, 00:09:51 »
Hallo, Ik heb een vraag ivm met een lassapparaat die ik dit weekend heb gekocht. Ik zal jullie alles meedelen maar vraag mij af hoeveel jullie hiervoor nog zouden bieden, geven? om geen invloed te hebben zal ik nu nog niet de prijs die ik heb gegeven zeggen maar zal dit wel doen na enkele reacties... Ik twijfel gewoon of ik een goede koop heb gedaan...
In mijn vrije tijd pruts ik af en toe iets... Tot nu toe altijd met de laselektroden. Een oud toestel met dikke transfo nog van men pa geweest maar werkt prima en doet zen ding. Voor fijn werk is dit wel niet praktisch daarom heb ik een oud tig toestel gekocht. Op men werk moet ik soms wat tiggen (mooi cerdi toestel) maar gewoon aan elkaar vloeien niet veel speciaals of mooi en niet veel instellen ;-). Een leek ben ik dus.
Migatronic LTE 140 TX-LEHF
Je kan er mma en tig lassen en heeft een hf module dus normaal contactloos starten?
Max 140A lassen
Veel instellen kan je niet enkel de slope down, post-weld gas flow en amperes.
Je kan wel de via 2 meters Amperes en Volts aflezen.
Een argon gasreductor heb ik ook meegekregen hierop zit 1 meter tot 300 bar (voor de volheid fles) en 1 geregelde druk meter.
Ik heb er nog een doos met extras bijgekregen:
Naalden:
Elektrode tungsteen d1,6 l150 (10st gesloten verpakking) Uiteinde: groen
elektrode tungsteen thorium d1,6 l150 (7st open verpakking) uiteinde: rood
Elektrode tungsteen thorium d2,4 l150 (8st open verpakking) uiteinde: rood

Losse elektroden verschillende diameters
d1 5st rood
d1,6 4st rood
d2 2st rood
d2,4 3st groen
d2,4 12st rood
d3,2 2st rood
d4 1st groen

Naaldhouders
d1 1st
d1,6 2st
d2,4 3st

Klemnaaldhouder
d1,6 1st

tigtoorts sluitstuk
5 lange
1 kortje

gasmondstuk (binnendiameter uiteinde)
d6 3st
d8 9st (2 gebruikte)
d9 2st
d9,6 1st
d11 2st (1gebruikte)
d12,5 2st

nog enkele rubbertjes enz

Met al deze stukken kan in eigenlijk maar met 1 type naald lassen aangezien ik maar 1soort klemnaaldhouder heb.
Zou het ook moeilijk zijn om nog meerde soorten klemnaaldhouders te verkrijgen?
Wat denken jullie alle reacties zijn welkom :)
In de bijlage zit foto's vant toestel en ook de handleiding die ik op internet vond...

Mvg
Michiel

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything