wimpie ook maar even voorstellen.

Auteur Topic: wimpie ook maar even voorstellen.  (gelezen 1782 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wimpie

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
wimpie ook maar even voorstellen.
« Gepost op: 8 januari 2013, 02:16:17 »
hallo allemaal.

mijn naam is wim, ben 35 jaar en ik woon samen met mijn vrouwtje en zoontje van 3 en 2 katten in de mooiste stad van nederland.  Rotterdam dus.  ;D
ik ben elektrotechnisch storings monteur in een staal fabriek in alblasserdam,
en mijn grote hobby/passie is 4x4
ik heb zelf mijn standaard suzuki samurai omgebouwd tot een soort monster truck die een aardig eind komt.
ik kocht mijn eerste elektrode las apparaatje bij de gamma jaaaaaaren geleden om de uitlaat van mijn samurai te lassen.
dit ging perfect en de uitlaat hangt er nog steeds onder.
later heb ik een profesioneel elektrode las aparaat gekocht om de wagen verder te verbouwen.
maar nu begint het plaatwerk op sommige plaatsen door te rotten en heb ik een mig apparaatje gekocht.
na een beetje oefenen begin ik het mig lassen weer onder de knie te krijgen (is voor mij zo'n 15 jaar geleden)
ik heb het apparaatje gekocht met een half volle 5 liter fles maar deze is nu leeg en ongekeurd. dus heb ik er niets meer aan.
ik zag op het forum dat er mensen waren met een paar goed(kope) adresjes voor flessen en ruil systeem.
zou ik die adressen ook kunnen krijgen ?  ((:schaamblauw
hier ook even een fototje van mijn trots.

Commentaar van de moderator Foto's opgehaald en geplaatst, bij voorkeur graag op onze server uploaden, zie voor uitleg dit topic.


in de verre toekomst, als ik mijn las kunsten verder heb ontwikkeld en tijd heb  wil ik deze auto ombouwen tot een unieke 4 deurs wagen.
dan zou hij er ongeveer zo uit te komen zien als op foto 2. maar dit zal pas in de verre toekomst zijn.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 11 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything