twee gasflessen te koop. argon en menggas

Auteur Topic: twee gasflessen te koop. argon en menggas  (gelezen 1737 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline big vin

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 185
twee gasflessen te koop. argon en menggas
« Gepost op: 16 november 2012, 23:46:45 »
Ik heb twee gasflessen te koop, beide zijn gasco ruil/koop flessen. Houd in dat de flessen bij gasco zijn gekocht (a 210 euro per stuk exclusief vulling) en je eigendom worden.  Gasco blijft verantwoordelijk voor herkeuren van de fles.
Je kan je fles ter plekke omruilen voor een nieuwe, kosten van de vullinge zijn voor tien liter menggas 85/15 €28, voor tien liter argon kost dat €34. Goedkoper vullen dan HWTS dus.
Er is een landelijke dekking met omruilpunten, op www.gasco.nl kan je kijken waar voor jou de dichtsbijzijnde is.

De flessen zijn trouwens altijd om te ruilen tegen een ander type vulling, zonder meerprijs.



10 liter menggas fles, vanmiddag omgeruild voor een volle, nog verzegeld dus. Nieuwprijs 245 :  €190

10 liter argon fles, zit op het moment ongeveer nog 45 bar bar in. Nieuwprijs 210: €160


Ik kan morgen even foto's maken en uploaden mocht dat nodig zijn, maar het zijn gewoon twee zeer nette gasco ruil/koop flessen, beide zeer ruim in de keur (niet dat dat dus iets uitmaakt maar goed)




Bij interesse het beste even mailen of bellen. Mail adres staat in mijn profiel, bellen kan op 06-14 2787 12

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.