Speedglas 9100x

Auteur Topic: Speedglas 9100x  (gelezen 5001 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sempai

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 9
Speedglas 9100x
« Gepost op: 5 oktober 2012, 20:01:11 »
Hallo lassers,
Een tijdje terug kon ik tweedehands een Speedglas 9100x kopen. Spijtig genoeg viel er een stuk bovenop en hoewel er de eerste uren na het ongeval niks abnormaals was in de werking van de helm, trad er plots tijdens gebruik een soort breuk op in het LQ display. Het display verduisterde nog slecht voor de helft en vertoonde een breuklijn. Ik vermoed dat er dus inderdaad een barst is ontstaan door de klap  ((:schaamrood
Nu, ik laat mij een offerte opmaken voor een nieuwe lasfilter van dat type en men rekent mij daarvoor 458€ aan. Daar ik de helm in totaal maar 400€ heb betaald (tweedehands) lijkt dit bedrag mij toch wel al te gortig. Denken jullie dat de prijs voor dat reserveonderdeel normaal is? Wat zouden jullie in mijn plaats doen? zelf heb ik nog een goedkopere reservehelm die voorlopig goed dienst doet. Zijn er vergelijkbare lashelmen als deze Speedglas die een stuk goedkoper uitvallen?
Mvg,
sempai
Keep on learning till death

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything