Hallo Lassers

Auteur Topic: Hallo Lassers  (gelezen 1695 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline janwillem

  • Forum lid
  • Berichten: 3
Hallo Lassers
« Gepost op: 24 september 2012, 10:09:52 »
Ik ben Jan Willem. Ik heb hobby in auto, motor etc. Ook woon ik op een Boerderij waarbij ik (als hobby) veel doe met mijn (ijslandse) paarden en oude landbouw zaken zoals eggen, ploegen, hooiwenden etc. Ik ben nu van plan om een TIG apparaat te kopen. Mijn als ervaring is eenvoudig bakken en braden met een elektrisch apparaatje. Momenteel heb ik een klus waarbij ik 1mm RVS wil lassen, maar naar de toekomst verwacht ik aluminium en brons te willen lassen en natuurlijk ijzer aan de landrover (daar waren er al meer van) maar ook aan een oude BMW 3.0CS. Ik wil ook nog een keer een cafe racer motor bouwen................Ik zal niet vaak lassen maar ik wil wel wat verschillende zaken kunnen lassen.

Ik heb het forum al door genomen en veel nuttige tips eruit gehaald. Ik ben nog op zoek naar een eenvoudige introductie in het TIG lassen. Een workshop, heeft iemand daar ervaring mee?


Ik hoop veel te kunnen leren van jullie tips, mogelijk dat ik jullie ook nog eens kan helpen.

Jan Willem

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 8 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.