Groet'n uut Grūnn

Auteur Topic: Groet'n uut Grūnn  (gelezen 1605 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Millew

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 20
Groet'n uut Grūnn
« Gepost op: 10 augustus 2012, 18:54:13 »
Weliswaar import, zoals ze het hier noemen, maar toch sinds bijna 4 jaar woonachtig in de provincie Groningen en al even lang bezig met het renoveren van een kleine vrijstaande woning en grote tuin.
Ik heb me op dit forum aangemeld op verzoek van Tiho, die hier een constructieprobleem heeft gepost, waarvan hij denkt dat ik dat kan oplossen.
Ik heb daar dan ook wel wat kennis van, voornamelijk vanuit mijn opleiding en aanvullende cursussen, alweer ruim 35 jaar geleden.
Heb gewerkt bij Rijkswaterstaat op diverse ontwerpafdelingen en later een kleine 15 jaar op een onderzoeksafdeling.

Mijn laservaring bestaat uit een basiscursus elektrisch lassen, 13 lesavonden op de LTS, maar daar nooit veel meer mee gedaan.
Ik kwam er al snel achter dat een autogeen installatie veelzijdiger was voor een hobbyist. Wel duurder in aanschaf en flessenhuur, maar je kan er ook mee hardsolderen, snijbranden en dingen warmstoken om te buigen.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything