Voorstellen steen1970

Auteur Topic: Voorstellen steen1970  (gelezen 1635 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline steen1970

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
Voorstellen steen1970
« Gepost op: 6 juni 2012, 11:25:39 »
 :)Hallo allemaal   :D
Mijn naam is Robin , ben een automonteur , heb diverse oude motorfietsen staan en sinds kort een oude Amerikaan . Vond dit forum door wat te zoeken en heb inmiddels heel wat afgelezen !Zonder me eerst voor te stellen. Kan autogeen lassen en mig lassen , mma zal ook nog wel lukken al is dat wel lang geleden . Gezien mijn oude auto en motorfietsen en china Quad ! waar ik een en ander wil aanpassen verbouwen etc. wil ik toch maar een hobby apparaat aanschaffen . Zit alleen enorm te twijfelen , is voor de hobby dus moet wel betaalbaar zijn ivm met niet dagelijks gebruiken. Ben via mijn werk bekend met Cebora , prima apparaat voor niet teveel geld , maar mijn interesse gaat stiekum een beetje uit naar zo'n door de meesten afgeraden ac/dc chinees tig apparaatje  ;D .Aan de ene kant denk ik gebruik je verstand en koop gewoon een Cebora of iets dergelijks , maar zou graag de mogelijkheid hebben om alu etc ook te lassen.Ik heb inmiddels gelezen dat degene die zo'n chineesje hebben er daar op zich redelijk tevreden over zijn zeker gezien de prijs en zelfs bij een sponsor van dit forum hebben ze een redelijk strakke aanbieding voor een kompleet set met gasfles etc erbij en garantie !En als ik dan eventueel toch een cebora aanschaf en eens alu wil lassen komt er nog een flinke aanschaf bij .Gezien het puur hobbymatig is en de lassen mooier zijn neig ik toch naar zo'n chineesje !
Kan iemand mij nog de goede richting op sturen ? ;D

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.