even voorstellen, jones

Auteur Topic: even voorstellen, jones  (gelezen 1587 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jones

  • Forum lid
  • Berichten: 2
even voorstellen, jones
« Gepost op: 27 mei 2012, 21:04:06 »
hallo,

ik heb me vandaag aangemeld op het forum en zal me ook even voorstellen.
ben jeffrey uit hellevoetsluis en heb een 1977 vw derby voor de hobby.
zit nog redelijk wat laswerk aan en een kennis van me zou een hoop laswerk voor zn rekening nemen, helaas heeft hij het zo vreselijk druk dat mn project aardig vertraging oploopt.
heb zelf wel een lasapparaatje met gevulde draad maar dat vind ik echt waardeloos lassen.
zit nu te denken om een mig apparaatje te kopen, er zijn een hoop klussen die ook door mij (geen expert) gelast kunnen worden
de laswerkzaamheden aan de wielophanging en rolkooi etc etc laat ik aan de expert over.
had nog nooit gekeken wat een lasapparaatje kost maar zie dat ze eigenlijk net allemaal iets duurder zijn als ik wil uitgeven.
wil eigenlijk max zon 500 totaal uitgeven maar bijv een cebora is net een paar honderd duurder.
heb op marktplaats zitten kijken voor een 2ehands apparaat maar weet niet precies waar ik op moet letten.
dus hoop dat ik hier wat nuttige leerzame topics of tips tegenkom die me helpen in mn zoektocht



Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.