Mischa stelt zich voor

Auteur Topic: Mischa stelt zich voor  (gelezen 1671 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mischa

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 9
Mischa stelt zich voor
« Gepost op: 22 mei 2012, 19:37:18 »
Dag allemaal vanuit Deventer!

Zoals het onderwerp al aangeeft heet ik Mischa. Ik woon in Deventer en doe op dit moment werk waar ik niet blij mee ben. Om deze reden heb ik in 2011 mijn lasdiploma Mag niveau 1 gehaald in de ijdele hoop dat ik daar iets verder mee zou komen. Niet dus  :-\.

Dat ik lassen prachtig vind heb ik al jaren geleden ontdekt toen ik een vriend meehielp oude auto's op te knappen. Eendjes en Opeltjes. Het wat lompere laswerk kwam in 2010 toen ik met weer een andere vriend een smoker ben gaan bouwen. Deze is nu in gebruik met zijn bbq cateringsbedrijfje(Ik zal de website pas noemen als ik zeker weet dat dit toegestaan is ivm reclame maken).

Omdat ik vastberaden ben ergens als lasser aan de slag te gaan lijkt mij dit een goede plek voor advies en ongezoute meningen. Ik duik zo met mijn vragen de rest van het forum op, onder meer over tig maschientjes(een goedkoop oefenapparaat om de kunst te leren).

Groeten!

Mischa

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything