terminale chinees, help

Auteur Topic: terminale chinees, help  (gelezen 3462 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 82bert

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 20
terminale chinees, help
« Gepost op: 9 mei 2012, 21:01:58 »
Zonet, na jaren trouwe dienst heeft mijn chinese Ac/dc tig machine het begeven. De machine klinkt op het eerste gezicht gewoon werkend, tot aan de hoog frequent functie werkt deze dus ook, maar trekt niet aan. Zowel in ac als dc stand zelfde scenario. Ik heb ook een poging gedaan om te booglassen met beklede elektrode maar dan doet die al helemaal niets. Heeft iemand al eens een gelijkaardig probleem gehad met een chinese tigger, en dit kunnen herstellen, zoja, in welke richting moet ik zoeken? Machine komt uit Duitsland, enkele jaren gelden bestelt, heeft dan ook enkele jaren goed gewerkt, en mij Duits is toch niet je van het om de verkoper ervan het probleem degelijk uit te leggen. De machine zelf is zeer goed te vergelijken van buiten af, met andere chinezen, ook vanbinnen waarschijnlijk dus.

Tjah, wie heeft een idee, ik zou de machine willen herstellen zodanig dat ik toch verder kan werken, ondertussen wil ik wel uitkijken voor een goede A merk machine maar das dan weer een ander verhaal.

Groeten


Commentaar van de moderator Foto opgehaald en geplaatst, bij voorkeur graag op onze server uploaden, zie voor uitleg dit topic.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.