certificaat hoeklassen

Auteur Topic: certificaat hoeklassen  (gelezen 4677 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jerrremyyy

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 9
certificaat hoeklassen
« Gepost op: 24 april 2012, 14:18:38 »
hey iedereen

ik heb hier een heel lange tijd geleden eens wat geschreven over waar ik kon beroepsduiken leren. Die fase ben ik al voorbij en inmiddels geslaagd. Heb voor een goeie tijd bij een super bedrijf gewerkt in Belgie.

Ik heb, zoals u in de titel kunt zien, het certificaat hoeklassen behaald een jaar geleden tijdens volwassenonderwijs. Het lassen lag me zo goed, dat ik op het einde van het jaar al 10 oefeningen van deel 2 (het daarop volgende jaar van hoeklassen) aan het lassen was en dat de andere klasgenoten nog 3-7 oefeningen van deel 1 (het hoeklassen zelf) nog moesten afwerken..

Ik weet dat dat natuurlijk niet erg veel betekent, maar ik werk dus graag door en ik las zeer graag.

Ik heb vooral met elektroden gelast, maar omdat ik niet zover voor mocht staan, heb ik ook met acetyleen gelast waarbij men 3 werkstukken perfect eruit zagen na 8u ermee gelast te hebben en dit hetzelfde met TIG lassen en MIG...

Ik zou graag nog enkele maanden wat centjes extra verdienen voor ik letterlijk men ticket op wereldreis boek en het liefste dat ik doe is commercieel duiken.

Commentaar van de moderator Aangepast, voor info pb het beheer.


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.