Ook Popeye stelt zich voor

Auteur Topic: Ook Popeye stelt zich voor  (gelezen 1255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Popeye

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 10
  • Strong to the finish...
Ook Popeye stelt zich voor
« Gepost op: 10 maart 2012, 20:11:06 »
Hallo,

Ik ben John van Alphen, geboortejaar 1976, woonachtig in Noord Brabant, in de regio tussen Eindhoven en Antwerpen.
"Afgestudeerd" als kaderfunctionaris rundveehouderij en management... en nu doordeweeks werkzaam als "algemeen medewerker" bij een las- en constructiebedrijf, waar voornamelijk machines, prototypes, trailers en dergelijke worden ontwikkeld, gemaakt en gemonteerd.
Daarnaast ook machinebouwer voor oa de agrarische sector bijvoorbeeld elektrisch aangedreven mestschuiven.
Als hobby heb ik "tractorpulling" en samen met de rest van het team vormen wij het Popeye tractorpulling team (http://www.vanalphenbladel.nl). Een tractor voorzien van 3 methanolgestookte vliegtuigmotoren, goed voor ca 7000 PK. CrMo stalen vakwerkframe en verder veel aluminium laswerk.
Onlangs een nieuw AC/DC Tig lasapparaat aangeschaft op 230V, het is een Parweld XTI-201 AC/DC (Chinees, ik weet het). Voorheen werd er gebruik gemaakt van een grote Philips AC/DC op krachtstroom met 63A stekker, dus dat is minder "mobiel" (voor de geintereseerden: deze Philips staat te koop).
Waarom nu aangemeld op dit forum? Ik hoop hier natuurlijk wijzer te kunnen worden. Zeker mbt het TIG lassen van oa aluminium.
Ik ben benieuwd...
Onderstaand een foto van het nieuwe apparaat.

Met vriendelijke groet,
John

Commentaar van de moderator Tekst aangepast, voor info pb het beheer.

Commentaar van de moderator Foto's opgehaald en geplaatst, bij voorkeur graag op onze server uploaden, zie voor uitleg dit topic.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.