ff voorstellen!

Auteur Topic: ff voorstellen!  (gelezen 1189 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vollegaaz

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 8
ff voorstellen!
« Gepost op: 1 maart 2012, 09:49:48 »
Hoi allen,

ben hier toevallig verzeild geraakt en blijven plakken, top forum lijkt me.
Als hobby interesseert alles me waar een motor inzit. Zo heb ik de laatste jaren wel wat verzameld, maar mijn pronkstuk is toch een Matra Bagheera die ik pakweg een jaar of 7 geleden heb gerestaureerd. Degenen die deze wagens kennen weten dat er onder het polyester meestal weinig overblijft met de jaren. Nu las ik al jaren met de mig, ook alu (uiteraard niet het fijne werk) en dat lukt me vrij goed, toch stond er al een hele tijd een Tig toestel op m'n verlanglijstje,omdat ik voor het fijne werk steeds een vriend moet lastigvallen. En ja, de kerstman had er afgelopen kerst eindelijk eentje bij. Een leuk hobby toestel van Javac, 160amp AC/DC.
Ik moet het toestel nog uitpakken en een plaatsje geven, en dat zal een dezer dagen gebeuren.
Aangezien ik voorheen nooit heb tig gelast ging ik op zoek naar tutorials en how-to's,  zo kwam ik hier terecht, ik hoop uiteraard van hier een en ander op te steken ((: 9prima

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything