Voorstellen Renault Classique

Auteur Topic: Voorstellen Renault Classique  (gelezen 1125 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Renault Classique

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Voorstellen Renault Classique
« Gepost op: 18 februari 2012, 22:44:53 »
Hallo medelassers,

Achter gebruikersnaam Renault Classique zit Paul, liefhebbers van klassieke 2 en 4 wielers waarbij bij de 4wielers de voorkeur uit gaat naar Renault, vooral de Renault 4. Met een aantal van dergelijke auto's in het bezit is het goed om lasvaardigheden te hebben om ze veilig en goed op de weg te kunnen houden. Met inmiddels zo'n 20 jaar ervaring met MIG lassen aan de eigen auto's en licht constructiewerk voor eigen gebruik. M'n trouwe Elektra Beckum apparaat heeft na 15 jaar dienst een storing in de draadtoevoersnelheid: op topsnelheid en niet meer regelbaar. Omdat ik vanuit werkervaring bij een straalmotorenrevisiebedrijf ook hele mooie dingen met TIG lassen heb gezien en ik ook met aluminium wat wil gaan doen ben ik aan het rondkijken voor een combi apparaat en ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen. Het lasforum is dan de plek om te zijn!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything