Beste mensen,

Auteur Topic: Beste mensen,  (gelezen 1246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Retseknal

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Beste mensen,
« Gepost op: 15 december 2011, 12:48:50 »
 Bedankt voor de mogelijkheid om mij even kort voor te stellen. Ik ben een jonge hobbyist met een passie voor oude Volvo's. Steeds vaker komen er bij mij oldtimers met gaten en rotplekken in de carrosserie. Aangezien ik het leuk vind om nieuwe dingen te leren heb ik me aangeschreven op dit forum om zo wat specifieke informatie over het lassen te krijgen. Voorheen bracht ik mijn auto met roestplekken altijd naar de garage in de buurt.

Thuis heb ik de beschikking over een garage met brug en een klein laselektroden apparaat. Hiermee heb ik al een enkele staalconstructies gerepareerd, maar nu ben ik dus aant proberen om hiermee zelf mijn oldtimers te repareren. Van de eerste klus, afgelopen maandag, heb ik hier wat foto's geplaatst. Het gaat hier om een dorpel van een oude 240.

Goede groet,
B.

Ps.: Aangezien ik liever niet heb dat mijn naam overal op het net rond dwaalt heb gebruik ik niet mijn eigen naam, maar een anagram van mijn achternaam...

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything