even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1203 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tom melieste

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 7
even voorstellen
« Gepost op: 1 december 2011, 19:16:11 »
Goedeavond, Mijn naam is Tom Melieste en ik ben leraar op een vmbo-lwoo+ , waar leerlingen met adhd,add autisme,NLD, dyslexie en dyscalculie zitten (wel een hoop dicteewoorden hè) Ik ben bijna 63(volgende wee en ik doe mijn werk nog steeds met erg veel plezier,hoewel ik 9 maanden geleden al met prépensioen mocht. Ik geef daar wiskunde,fitness,Sociaale vaardigheden en sport en vrije tijd. Allemaal voor een speciale doelgroep,die net een beetje meer aandacht nodig heeft dan de gemiddelde middelbare scholier.Ik ben getrouwd en heb een zoon Yannick(26) en een dochter (Michelle 28 en 2kinderen) Verder sport ik erg veel.Ik tennis nog op niveau 5 en speel een redelijk potje golf(handicap 18).Ook kano en ski ik. Genoeg hobby's dus. Omdat ik voor het nieuwe huis van mijn zoon een ornament in elkaar heb gelast bij een vriend wil ik graag wat meer met lassen doen. Ik ben al zoekende naar een goed lasapparaat op internet bij het lasforum terecht gekomen.
Zo nu weten jullie een beetje wie ik ben.Als er nog vragen zijn,dan hoor ik het wel.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything