Testje kemppi minarc mig 180 adaptive

Auteur Topic: Testje kemppi minarc mig 180 adaptive  (gelezen 4951 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mestyle

  • Testlid lasproducten
  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 3463
  • A je to!
Testje kemppi minarc mig 180 adaptive
« Gepost op: 29 november 2011, 18:34:20 »
ik weet niet of het de bedoeling is om zelf testje te doen met eigen lasapparaat maar ik zie meerdere test staan en dacht doe er zelf ook een .

de kemppi minarc adaptive is een mooi klein en handzaam mig mag apparaat  van 180 ampere

het weegt inclusief 5kg lasrol maar 9.6 kilo het is ideaal te transporteren en dat is voor ons belangrijk

de eerste indruk die je ervan krijgt is dat het simpel oogt en dit is het dus ook als je er mee gaat werken
het apparaat is heel gemakkelijk af te stellen in de manuele modus maar kan ook automatische gebeuren.

met dit lasapparaat kunnen gewoon staal rvs en alumium gelast worden ( natuurlijk wel met ander draad en gas ) dit is voor de hobbiest als professional heel makkelijk om dit in een apparaat te hebben

het is een mooi apparaat voor dun materiaal maar dikkere materiaal is geen probleem ( zelf tot nu toe 8mm gedaan en dat is nog geen probleem.

nadelen van dit apparaat is dat er geen universele toorts op kan en de standaard toorst is een beetje stug en kort ( 3 meter werkstuk klem en toorts )

totaal beoordeling vind ik dit een zeer fijn apparaat dat makkelijk door iedereen te gebruiken is alleen wat duurder als de meeste hobby dingen


heb nog geen foto s  maar als ik wat gelast heb zal ik ze zeker maken bij intresse kan ik er ook een maken van de minarc 150 elektrode apparaat
domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything