nog even voorstellen

Auteur Topic: nog even voorstellen  (gelezen 1336 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Indelasklas

  • Forum lid
  • Berichten: 1
nog even voorstellen
« Gepost op: 29 september 2011, 23:51:51 »
hallo,

mijn naam is Johan en ook ik heb een old-timer...
Compleet restaureren is niet mijn doel, maar er moet toch nog wel iets gebeuren voordat het een campertje genoemd kan worden.
Dit jaar deed ik mee aan een kennismakingsdag Mig/Mag lassen en ik kreeg het idee dat het mij wel moet gaan lukken daar iets redelijks van te bakken volgens het aloude principe oefening baart kunst.

Ik rijd met de vrachtwagen op het buitenland en ik heb een heleboel bij me, maar helaas geen internet dus mijn bezoekjes aan het forum zullen niet erg regelmatig zijn.
Reden om op dit forum te kijken is dat ik op zoek ben naar lasapparatuur omdat ik sommige klussen weliswaar uitbesteed omdat ik nou eenmaal geen carrosseriebouwer ben en mijn vrije tijd beperkt is maar aan de andere kant niet voor elk lasklusje van een ander afhankelijk wil zijn. En als je zo'apparaat eenmaal hebt staan, en er is tijd dan kun je natuurlijk van alles aan elkaar gaan plakken dat lijkt me wel leuk.

Bij het zoeken naar apparatuur zag ik onder andere de Freeweld Multimig 180, de Freetech Compact mig 160 die nu getest word, de Jasic invertermig 200 en zo nog wat.
Het moet wel een inverter worden daar ben ik wel uit. Een combi 3-in-1 weet ik niet, compromissen werken niet altijd optimaal denk ik dan, en het zal toch hoofdzakelijk Mig/Mag zijn wat ik ga doen.

Afijn, ik ben benieuwd naar de testresultaten van de Freetech Multimig.

Groet, Johan.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything