Hans in Curacao

Auteur Topic: Hans in Curacao  (gelezen 1183 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansincuracao

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Hans in Curacao
« Gepost op: 5 augustus 2011, 17:30:55 »
Bon dia, moet er nu eindelijk eens van komen. Al jaren roep ik voor mij geen nieuwe studie meer maar wil nu eens een keer leren lassen en een motor uit elkaar en weer in elkaar kunnen zetten. Woon op Curacao en rijd alleen klassiekers (1950 Buick Roadmaster, 1965 Thunderbird, 1971 Buick Riviera). Kort geleden een 1983 FJ40 landcruiser gekocht waar veel roest aan zit (voor mn dochter) en een 1957 Thunderbird die alleen wat problemen aan de dorpel heeft. Geen goede lassers tot nu toe gevonden op Curacao, dus die 1957 Thunderbird moet even wacht. Plan is nu om en te leren lassen en zelf een apparaat te kopen en maar te gaan oefenen op de Landcruiser. Veel erger dan wat ik onder soms 1 cm plamuur aantrof kan t toch niet worden ;). En als t een beetje lukt moet de 1950 Buick er aan geloven, ook daar wat plekjes aan de dorpels. En wat zou ik daar graag een custom/hot rod van willen maken. maar ja dan moet t dak er af en verlaagd worden. Zal ik nog wel even voor moeten blijven oefenen.....  ;D
Hans

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.