Mijn eerste lasjes met mijn Decamig.

Auteur Topic: Mijn eerste lasjes met mijn Decamig.  (gelezen 2259 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gombal

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
Mijn eerste lasjes met mijn Decamig.
« Gepost op: 28 juli 2011, 15:36:02 »
Vandaag voor het eerst wat aan het prutsen geweest met mijn mig apparaatje, ging opzich wel aardig, alleen bij o,6 mm draad blijft het aandrijwieltje af en toe slippen ondanks dat hij maximaal aangedraaid staat, denk dat ik een nieuw wieltje nodig heb. Moet alleen nog even kijken waar ik Deca spullen kan krijgen, nog niets ervan kunnen vinden.
Hier wat plaatjes, eerst gewoon maar en rupsje proberen te leggen, ging door het af en toe slippen niet helemaal soepel maar wel leuk om te proberen!
Toen 3 keer 2 stukjes plaat aan elkaar proberen te bakken, ging ook wel aardig, steeds wat met de instellingen zitten klooien maar kreeg het volgens mij nog niet helemaal goed. Werd ook niet geholpen door de af en toe stotterende draadaanvoer, als ik de slang zo recht mogelijk hield ging het redelijk.
Hier wat plaatjes van mijn baksels, is een spatbord van een Mercedes W124, heb ik meteen de goede dikte en instellingen als ik aan mijn auto moet gaan lassen.
Is trouwens allemaal trekkend gelast, duwend kreeg ik niet goed voor elkaar, moest mijn laskap vasthouden, moet nog een kap kopen voor op mijn hoofd.

Commentaar van de moderator foto's verkleint
Groeten,

Arjen.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.