Advies gevraagd voor aanschaf lasapparaat

Auteur Topic: Advies gevraagd voor aanschaf lasapparaat  (gelezen 5317 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Doorman

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 6
Advies gevraagd voor aanschaf lasapparaat
« Gepost op: 5 juni 2011, 09:40:48 »
Goede dag,

Ben op zoek naar een las apparaat voor het lassen van 1 – 5mm staal voorkeur gaat uit naar Mig/Mag dit vanwege de snelheid van lassen tot in tegen stelling van booglassen. (Heb ruime ervaring voor beide las soorten)
Wat de bedoeling is, dat ik voor de scouting onderhoud verricht aan hun schepen (stalen vletten) en al van 3 schepen het zwaardkast heb vervangen, 2x met booglassen en 1x Mig/Mag uitgevoerd.
Maar dat we steeds met zo een schip op een trailer naar mijn werk moeten en de klus in een weekend geklaard moeten hebben wat soms het werk niet ten goede komt. Nu is er budget voor aanschaf van een eigen lasapparaat wat ik dan op lokatie kan gaan gebruiken.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en mijn vraag aan jullie om mij een duwtje in de juiste richting te geven. Ik zoek een lasapparaat met de volgende specs:
Spanning 220V 16Amp.
te lassen Staaldikte 1- 5mm
Voorkeur Mig/Mag

Wens als mogelijk een soort van 3 in 1 lasapparaat mig/mag lassen elektrode en plasma  ::) zou mooi zijn maar zal denk ik niet bestaan omdat ik alleen een tig/ plasma combinatie kan vinden.
Heel verhaal maar hoop dat mijn bedoeling duidelijk is, zijn er nog vragen stel ze gerust en alvast bedankt voor het meedenken  ((:idee

Fabian

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 15 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.