even voorstellen, Vincent (1 auto minder)

Auteur Topic: even voorstellen, Vincent (1 auto minder)  (gelezen 1422 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VvanE

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 12
even voorstellen, Vincent (1 auto minder)
« Gepost op: 18 mei 2011, 08:58:17 »
goeiedag,

na een combi pro 200 TIG met plasma aangeschaft te hebben bij Freetech ook maar even op dit forum kijken. Alle tips op gebied van TIg zijn nl welkom. Ik kan lezen en schrijven met de Rehm Quattro pro 230 MIg, maar Tig is wel even wat anders. Ik heb wel wat aan mijn laservaring, ik ben bv gewend een smeltbad te bekijken en beoordelen tijdens het lassen. Maar timing met toevoegen en de instellingen dat is wel even wennen. In het dagelijks leven hou ik me bezig met het aanpassen van fietsen. Dat kan zijn voor mensen met een beperking (zijwielen bv) maar ook voor mensen die om een of andere reden niet bij de fietsenmaker kunnen krijgen wat ze willen. Bijzondere reparaties en aanpassingen dus. Dat vraagt creativiteit, handigheid en veelzijdig zijn.
dat was het voor nu, o ja ik doe alles op de fiets, heb geen auwto wel een electrisch ondersteunde Cycles Maximus cargo trike die ruim 40 gaat met een beetje stampen en verder een stuk of 50 fietsen, iets teveel dus

op de foto sta ik met mijn eerste MIG, een Cebora, tip voor mensen die een MIG willen aanschaffen, neem iets met draadstartvertraging! deze niet dus[/i]

groet Vincent

Commentaar van de moderator Tekst aangepast i.v.m. het reglement

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.