smoker in wording

Auteur Topic: smoker in wording  (gelezen 3202 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline DigitalOverdose

  • Testlid lasproducten
  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 185
smoker in wording
« Gepost op: 7 mei 2011, 21:07:54 »
Nu m'n poort nagenoeg klaar is (enkel nog wachten tot ze verzinkt en gepoedercoat is en dan nog plaatsen), wordt het tijd voor een nieuw project. Ik heb nog een aanhangwagen nodig maar om het ff wat goedkoper te houden en na regelmatig op Kobold z'n Ding te geilen ga ik eerst ook een smoker maken van wat rommel en overschotjes buis die ik hier nog heb liggen. Het gaat iets worden zoals Kobold zijn 'Ding', maar dan wel minder geavanceerd denk ik. Zo gaat de mijne maar uit 2 vaten bestaan: een barbequevat en een stookvat. Kosten tot nu toe zijn 10€ voor een oude gasfles die de stookkamer gaat worden en een buis van 10cm doorsnee voor de schouw en een inox rooster. Daarnaast ook nog 9.5€ voor de scharnieren van de kleppen (laspaumellen). Een oude warmwaterboiler van bij m'n ouders gaat het barbequevat worden.

Momenteel ben ik zo ver dat ik het interne uit de boiler heb gehaald en er alle leidingstutjes van af heb geslepen. Volgende stap gaat het onderstel maken worden waarop hij op komt te liggen. Wat foto's:


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 30 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.