Volledig zelf gebouwde buggy van Rvs 316Ti, 160 PK !!!

Auteur Topic: Volledig zelf gebouwde buggy van Rvs 316Ti, 160 PK !!!  (gelezen 2271 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Patrick

  • Initiatiefnemer lasforum
  • Hoofdsponsor
  • Volledig forum lid
  • *****
  • Berichten: 6618
  • Ik las, jij last, wij lassen.
    • www.lasklus.nl
Volledig zelf gebouwde buggy van Rvs 316Ti, 160 PK !!!
« Gepost op: 26 juni 2009, 21:36:55 »
En mijn andere project(je)  :P

Volledig zelf gebouwde buggy van Rvs 316Ti  ((:yess

Zo begon het (inventor 3D tekeningen):



En zo is die geworden:





Specificaties:
-Volledig Rvs 316Ti Body en rollbars.
-Rvs 316Ti Achterspatborden.
-Hard chromen starre overbrengingsas.
-Geanodiseerde aluminum wielnaven,ketting flens en remschijf flens.
-Dubbel Rvs 316Ti uitlaat systeem met Rvs 316Ti spaghetti spruitstuk.
-RVS 316Ti hydraulisch schijfrem inrichting.
-Achter scharnierend en dubbel lucht geveerd (Vw Polo).
-Voor dubbel hydraulisch onafhankelijk geveerd (Wishbone).
-Stuurinrichting met kruiskoppeling en wormwiel overbrenging.
-Gelagerd met SKF dubbelrijig hoekcontact lagers.
-Rvs pedalen.
-Dubbele 4 punt gordel.
-Race stoelen.
-Gecoate stalen velgen met Maxxis offroad banden.
-Hella verstralers.
-Airtube RVS 316Ti met twee powerfilters.
-600 CC Luchtgekoelde 4-takt 12 kleppen Motor van Yamaha (gehoned en nu dus groter).
-160 PK - 8500 RPM - Getuned.
-ketting aangedreven, directe overbrenging op starre achteras.
-Body, achteras, Spiebanen en lagers volledig op sterkte berekend.

Voor meer foto's (ook van de bouw) en een filmpje kijk op http://www.lasklus.nl/Offroad-Buggy.htm

 ;)

Mvg Patrick

Patrick Wouterse
Directeur Lasbedrijf Lasklus Nederland B.V.

Specialist in het lassen van elk metaal en oplossen van las problemen.

Wilt u een lasklus uitbesteden aan een professioneel lasbedrijf dat met u meedenkt
?  www.Lasklus.nl


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 14 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.