aangenaam kennis te maken

Auteur Topic: aangenaam kennis te maken  (gelezen 1160 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MJS

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 9
aangenaam kennis te maken
« Gepost op: 12 maart 2011, 17:08:06 »
Hallo ik ben Methaniël 27 lentes jong  ;D en zeer geïnteresseerd in lassen, en metaal bewerking. Ik hoop er mijn beroep van te kunnen gaan maken, wat alleen tot nu toe nog niet mee valt.
Ik heb tot nu toe puur hobby matig las ervaring. Ik laste op mijn 10e aan mijn mammoet skelter, die was door slijtage in 2en gescheurd, en papa had geen tijd, dus deed ik het zelf maar even haha.
(en ja het is gelukt)
verder keer stelling gelast waar metaal lengtes in kwamen te liggen, m,n auto die door een klapband om z,n as tolde, en ik achterstevoren een tuin in ging, door de heg heen, en vervolgens in een 2 meter lager gelegen weiland belande. :'( daar moest dus behoorlijk aan gelast worden.
en vandaag de bolderkar van mijn zoons gelast (een jaar na dat papa hem gemold had  ((:schaamrood), nog voor die klaar was bijna, banjerde mijn zoon door de straat met een kar vol vriendjes.
Maar dit stukje lassen rees wel wat vragen,en ik hoop hier antwoorden te vinden :D

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything