Hallo

Auteur Topic: Hallo  (gelezen 1260 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Toon60

  • Forum lid
  • Berichten: 2
Hallo
« Gepost op: 5 februari 2011, 12:40:33 »
Natuurlijk wil ik me graag even voorstellen, ik heet Ton en ben ontwerper. Werk bij een klein bureau dat zich bezig houdt met tentoonstellings architectuur. We doen projecten in Nederland, Europa maar ook in de rest van de wereld. Mijn interesse om te leren lassen is al oud maar ik ben er nooit aan toegekomen. Hoop dat dat nu gaat veranderen...;-) Ben in een orientatiefase vwb apparatuur. Laswerk is in eerste instantie voor plaatwerk (petrolhead) maar ik wil ook een leuk kokertje aan elkaar kunnen zetten of het apparaat gebruiken voor beeldhouwwerk in metaal....Sta momenteel voor een moeilijke keuze vind ik zelf:

Cebora 155, voordeel prijs, veelzijdigheid, nadeel weinig denk ik, misschien het formaat
Lorch 170, voordeel degelijkheid, instelbaarheid mbv display,euro aansluitingen, nadeel zwaar groot (ik wil het apparaat ook wel eens mee kunnen nemen naar Frankrijk), prijs
Kemppi Miniarc 180, voordeel klein en handzaam, display en instelbaarheid, kwaliteit...heb me laten vertellen dat inverters wat minder degelijk kunnen zijn...is dat zo? Verder nadeel : prijs

Ik zie het als een investering op langere termijn en dan is het belangrijk om nu een goede keus te maken.

Jullie input is natuurlijk zeer welkom, heb met belangstelling de test gelezen van de Lorch machine!

Groet!

Ton

Commentaar van de moderator Tekst aangepast i.v.m. het reglement




Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.