Lincoln Powermig 180c ?

Auteur Topic: Lincoln Powermig 180c ?  (gelezen 3005 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 82bert

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 20
Lincoln Powermig 180c ?
« Gepost op: 26 januari 2011, 21:35:03 »
Hallo, ik ben kalmpjes aan aan het uitkijken om mij een nieuw mig lasapparaatje bij te kopen. Dit moet zowel handig zijn om thuis in de werkplaats rap iets te lassen, licht constructiewerk aankunnen (5-6mm), alsook bij plaatwerk goed gaan maar het mag ook zeker niet te lomp zijn daar ik ook soms op verplaatsing klusjes doe en een goed betrouwbaar lastoestel is dan zeker mooi meegenomen. Na een beetje zoeken op het net ben ik uitgekomen bij volgend toestel, namelijk de Lincoln Powermig 180c. Ook omdat je hiermee, volgens de info van de website waarop ik dit gevonden heb alu zou kunnen lassen. Is er iemand die ervaring heeft met dit toestel en is het geschikt voor wat ik het wil gaan gebruiken? Mijn budget is max. 800€, zijn er anders goede alternatieven, (cebora, weldkarr,...)? Of heeft hier iemand ervaring met Chinese alternatieven (die dan weer een pak goedkoper uitvallen zoals de Freetech compact mig?

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.