3de keer goede keer..., wie kan mij asap helpen?

Auteur Topic: 3de keer goede keer..., wie kan mij asap helpen?  (gelezen 5423 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Miura

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 48
3de keer goede keer..., wie kan mij asap helpen?
« Gepost op: 6 januari 2011, 16:09:38 »
Hoi mannekes, al een tijdje geleden dat ik iets gepost heb maar ik ben nog steeds bezig met lassen hoor.  (:appl   lol

Anyway komende maandag mag ik bij een mooi bedrijf een lasproef gaan afleggen. Als deze goed is kan ik daar normaal gezien aan de slag. Dit zou echt een hele mooie stap in de toekomst zijn voor mij.
Probleem is echter dat de proef niet zo simpel is omdat ik erg weinig ervaring heb. Ze weten dat daar ook maar ik krijg toch al een kans en die wil ik zo goed mogelijk benutten.

De proef bestaat uit het lassen van een buis met tig, zowel verticaal als horizontaal.

Zelf heb ik niet genoeg materiaal en ervaring. Kan iemand mij daarom helpen met tips en om dit eens te oefenen? Een 2/3 tal uurtjes zal wel volstaan denk ik.
Maandag is de proef al dus aanstaande zaterdag of zondag....?

Alvast bedankt! En ik wil hier gerust voor betalen en sowieso krijgt degene nog een leuk cadeautje  ;)

Alvast nen dikke merci aan degene die mij kan helpen!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 17 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything