voorstellen

Auteur Topic: voorstellen  (gelezen 1204 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline erik van oort

  • Forum lid
  • Berichten: 3
voorstellen
« Gepost op: 27 november 2010, 10:00:24 »
Hoi, ik ben Erik van Oort en ben docent techniek in het middelbare onderwijs. Ik woon in Doorwerth en heb een zoon. Verder vlieg ik met mijn parapant als ik wat tijd over heb.
In een vorig leven was ik product vormgever en laste ik wel eens (tafelframe's enzo). Ik heb uit die tijd nog een Kemppi staan. Ik heb ook nog een porsche 924 waar ik een nieuw kontje in moet lassen.
Nu las ik gewoon te weinig en elke keer als ik aan een auto las sta ik er gaten in te branden. Uiteindelijk lukt het wel maar het duurt gewoon te lang elke keer met afstellen waardoor ik een slecht begin maak.Nu heb ik een keer rvs staan tiggen en tiggen bevalt me gewoon veel beter. Ik heb meer controle over het smeltbad en ik ben flexibeler om zowel staal rvs of aluminium te lassen omdat ik geen hele rollen van die materialen nodig heb. Dus als er iemand wel meters wil maken en heeft een tigger over, kijk dan in "te ruil"
gretz erik

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.