Ervaringen met Javac?

Auteur Topic: Ervaringen met Javac?  (gelezen 4291 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DigitalOverdose

  • Testlid lasproducten
  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 185
Ervaringen met Javac?
« Gepost op: 22 november 2010, 11:58:07 »
Nog steeds op zoek naar een voor mij geschikte TIG en een naam die ook wat blijft plakken is 'Javac'. Ze zitten hier in België (vlakbij de NL-grens) maar lijken ook op internationaal vlak actief. 'k Heb ook al een Nederlandse verkoper gevonden dus ook meer naar het noorden zal het mogelijk wel bekend zijn. In hun gamma hebben ze toestellen van eigen merk ('Javac' dus), zowel een budgetlijn als een meer profesionele lijn en op hun Belgische site hebben ze een aantal toestellen in 'outlet' staan die me nogal interesseren als hobbylasser.
Het lijken me toestellen die wat tussen de vele Chinese en de meer profesionele modellen liggen en dus niet spotgoedkoop maar ook weer niet overdreven duur. Naar ik kan lezen, heb ik de indruk dat het vooral toestellen van de vorige generatie zijn en die uit de lijn worden genomen wegens omschakelen naar inverters. Voor zover ik er wat van ken natuurlijk... Bij een aantal toestellen staat vlakaf bij dat ze een (paar) jaar geleden nog voor een paar duizend € verkocht werden en nu voor 600 à 700€ gaan.

De vraag is nu of er iemand ervaring heeft met dit merk/firma? Is het ietwat degelijk of zijn het toch weer dezelfde Chinese toestellen in nog maar eens een ander jasje?

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.