Bierbekubel

Auteur Topic: Bierbekubel  (gelezen 1788 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snader

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 113
Bierbekubel
« Gepost op: 17 november 2010, 16:43:29 »
Nou ik lees hier vanalles over het bouwen van een bbq, dus kan ik natuurlijk niet acherblijven met mijn bbq project!

Oke, hier ff het verhaaltje achter mijn BBQ

Vorig jaar heb ik een oude volkswagen 181 (kubel) gekregen, omdat de stalling ervan werd opgeheven.
Zie foto 1


Na een aantal weken nadenken wat er mee gedaan moest worden, kreeg ik samen met een kameraad van mij het idee om er ff een bbq van te maken!
Nou zo gezegd zo gedaan...............................

Zie foto 2

zie foto 3


Na een aanhangwagen gesloopt te hebben voor het onderstel zijn we verder kunnen gaan met het bouwen van de rest van de bierbekubel.
Helaas bleek de as te smal te zijn, dus ben ik het magazijn ingedoken, en ben ik met 2 oude keverspindels eruit gekomen!
deze afgedraaid zodat ze netjes in een buis pasden. en afgelast.

Een tijdje later was het eindelijk zover om de bierbekubel voor de eerste keer warm te laten worden, Dit was vooral om te kijken of de bandjes niet gingen smelten door de hitte.
Dus een lading kolen en briketten gekocht en testen maar!


Hierna is de bierbekubel al heel vaak gebruikt op evenementen en feestjes!

Commentaar van de moderator Foto's opgehaald en op de server gezet. svp geen linken naar foto's i.v.m. dode linken.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.