Dag mensen

Auteur Topic: Dag mensen  (gelezen 1197 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DigitalOverdose

  • Testlid lasproducten
  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 185
Dag mensen
« Gepost op: 12 november 2010, 03:57:00 »
Lijkt me dat het hier de gewoonte is om jezelf als nieuwe voor te stellen dus doe ik dat ook maar:

Mijn naam is Koen, woonachtig in de omgeving van Herentals in wat nu nog België genoemd wordt. Momenteel werkzaam in de chemie als proces operator in snelroterend 4-ploegendienst. Een kleine 2 jaar geleden ben ik begonnen met avondschool lassen: eerst half jaar basis ('proeven' van MMA, MIG/MAG en autogeen en eens kijken naar TIG), een jaar hoeklassen met de halfautomaat en nu sinds september hoeklassen TIG. Staan zeker nog op het programma: nog een paar jaar avondschool plaat/buislassen met zowel de TIG als de halfautomaat en als ik dan nog zin heb een paar jaar MMA hoewel dat me op't eerste zicht ietsje minder aanspreekt.
Sinds vorig jaar ben ik in het bezit van een Lastek Synergic Pro 170-2 halfautomaat die me al vele uren lasplezier heeft bezorgd, een van de komende maanden komt daar hoogstwaarschijnlijk nog een TIG bij.

Ik ben begonnen met avondschool lassen omdat ik eens wat anders wou kunnen buiten m'n huidige job. Het is altijd handig om iets achter de hand te hebben als het 4-ploegen lopen me wat te zwaar wordt. Bovendien vind ik het er leuk aan dat je iets kan wat weinig andere mensen echt kunnen en dat je van wat voor velen een hoop nutteloze stukken metaal lijkt, iets moois van kan maken. En de tijd vliegt als ik aan't lassen ben en da's toch meestal zo als je iets echt graag doet zeggen ze...

Ik heb dit forum nog maar pas ontdekt maar heb er toch al redelijk wat nuttige info op kunnen vinden waarvoor al veel dank!

Commentaar van de moderator Aangepast i.v.m. reglement


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything