Ook maar even voorstellen

Auteur Topic: Ook maar even voorstellen  (gelezen 1098 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline erwin

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 20
Ook maar even voorstellen
« Gepost op: 9 september 2010, 17:47:46 »
Ik ben Erwin en woon in zo-brabant.

Heb op stage tijdens mijn MTS Wtb leren lassen. Op school krijg je ook wat theorie en praktijk maar oefening baart kunst.
Werd bij de rvs schrotbak gezet met een Tig apparaat, even apparaat uitgelegd gekregen en toen maar een weekje wat afval aan elkaar bakken onder verschillende posities.
Op den duur zag het er goed genoeg uit en mocht ik wat spulletjes maken.

Tijdens mijn mts tijd werkte ik in de vakantie ook bij een carrosserie bouwer waar ik na mijn school ook begonnen ben met werken. Hier heb ik goed leren mig/mag lassen (staal en aluminium) en aluminium tiggen. Altijd makkelijk om veel lastechnieken onder de knie te hebben.

Waar ik nu werk moet je je kwalificaties op orde hebben voor het laswerk aan de leidingen dus die heb ik afgelopen jaar maar gehaald voor rvs.

Ben nu op zoek naar een Tig lasapparaat, zit nog te twijfelen wat ik er voor uit wil geven ( a of b merk) en of het een DC wordt of toch een AC/DC. Als het AC/DC wordt zal ik toch wat klusjes moeten aannemen om hem een beetje terug te verdienen.  ::)

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything