even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1111 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline flat-twin

  • Forum lid
  • Berichten: 4
even voorstellen
« Gepost op: 28 augustus 2010, 11:06:47 »
Hallo allemaal samen
mijn naam is flat-twin (peter)

hobby motorfietsen ,met bmw (flat-twin) in het bijzonder,hiervoor doe ik onderhoud en restauratie gewoon als hobby mijn werk is fotograaf.
ik heb een goed uitgeruste werkplaats met draaibank en freesbank en wil dit nu uit gaan breiden met co2 lasapparaat.
elektrisch lassen kan ik best wel een aardig stukje maar mig/mag is nieuw voor mij .
vandaar mijn bezoek aan dit forum.
wil een ess kopen type synmag 2600 of de lorch M-pro 250
weet niet goed welke te kiezen? qua prijs is de M-pro veel interessanter als de ESS,met de ESS last mijn schoonzoon dagelijks en is daar zeer te spreken over
werk wat ik er mee wil doen is hoofdzakelijk staal en rvs van dun plaat tot licht constructie werk motoren frames ed.
zeker wil ik ook nog een keer een alluminium tank zelf gaan maken maar denk dat ik daar tzt beter een Tig apparaat voor kan gaan kopen :,maar dat is voor later.

ik hoop een positieve bijdrage te kunnen leveren op het forum,en verheug mij al op de reakties
met vriendelijke groeten Peter damen

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything