ff voorstellen

Auteur Topic: ff voorstellen  (gelezen 1212 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline HGForce

  • Forum lid
  • Berichten: 2
ff voorstellen
« Gepost op: 17 mei 2010, 22:00:02 »
Hallo, ik ben HGForce (Jeroen) uit Ridderkerk Zuid-Holland.
Ben 26 jaar en heb vroeger mijn lasdiploma`s behaald op school hihi  ;)

Booglassen met elektrode 1
Booglassen MIG/MAG niveau 3
TIG lassen RVS niveau 2
6G certificaat voor MIG/MAG en TIG RVS

Ik heb gewerkt bij een booreiland fabrikant in Zwijndrecht en heb daar aardig wat ervaring opgedaan qua lassen zoals co2 natuurlijk en poederdek lassen, gutsen, sproeiboog enz.
Ik heb daar met plezier gewerkt maar vondt het toch wat te "fabrieks achtig" daarom ben ik daarna bij een klein constructie bedrijf gaan werken, dat helaas na 3 jaar failliet is gegaan.
Ik had snel een andere baan nodig en ben bij een A.V en ICT bedrijf terecht gekomen. (Audio en Video) Daar ben ik nu 3 jaar werkzaam en heb het heel goed naar mijn zin. Heb dus ook niets gedaan met lassen in de tussentijd. En nu mis ik het toch een beetje dus heb ik een lasaparaatje op de kop getikt om te hobbyen! Ben veel vergeten over de theorie enz dus vandaar dat ik graag op dit forum mee lees. Heb trouwens een kempak tig 150 gekocht 230v. Ik hoop veel van jullie te leren en gewoon gezelig mee te kletsen.
Laterzz

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything