Ronnie62 stelt zich voor.

Auteur Topic: Ronnie62 stelt zich voor.  (gelezen 1160 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ronnie62

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 7
Ronnie62 stelt zich voor.
« Gepost op: 15 mei 2010, 09:50:11 »
Daar ik me nieuw op dit forum heb aangemeld, is het dus wel zo netjes om me even voor te stellen
Mijn naam is Ronald, woon in het midden van Limburg en heb een uit de hand aan het lopen hobby; golf mk1 restaureren, al dan niet cabrio.
Momenteel moet ik voor iedere lasklus een kennis lastigvallen en dat vind ik ook vervelend. Vandaar dat ik zelf bezig ben om een lasapparaat aan te schaffen om dus onafhankelijk te worden.
Ik ben eigenlijk elektricien (onderhoudsmonteur instrumentatie/ automatisering) op een chemisch bedrijf in Venlo. De auto's zijn dus hobby, want ik wil geen dure al gerestaureerde kopen, maar zelf wat werk doen om ze weer in een goede staat te brengen en ze vn de sloop te redden.
Ik ben aan het kijken voor een mig apparaat bij een firma in Heemskerk die voor €299,- een leuke machine heeft staan (zonder gasfles/reduceer).
Ik heb de auto's niet  bij mij thuis staan maar in een loods, dus moet het apparaat makkelijk zijn mee te nemen,maar ik wil ook niet met fluxcore werken.

Grtz Ronald

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything