oude lasposten vs nieuwe...?

Auteur Topic: oude lasposten vs nieuwe...?  (gelezen 5385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Miura

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 48
oude lasposten vs nieuwe...?
« Gepost op: 26 maart 2010, 14:59:50 »
Mijn oude laspost is stuk dus zou mij graag een nieuwe elektrode laspost willen kopen. Het is voornamelijk om thuis te gaan oefenen. Veel geld wil ik er zeker niet aan uitgeven (max200eur) omdat ik van plan ben om deze zomer een tig toestel aan te kopen. Daar wil ik een pak meer aan uitgeven. Ik heb nu al een paar keer op bv 2dehands gekeken en vaak tref ik daar oude zware lasposten aan. Dat zijn bijna de enige elektrode posten die ik vind.
Heel erg veel van dergelijke toestellen ken ik eigenlijk niet. Zeker niet van die oudere. Is het aan te raden om dergelijk toestel te kopen? Op school heb ik al eens gelast met zo'n oude bak en die deed het prima. Ik zal enkele links posten met degene die ik op het oog heb.
Mij maakt het echt geen bal uit, dat het toestel groot, geblutst of wat roest is. Ik zal het wel wat opknappen, dan heb ik daar ook nog mijn plezier in  :D
Maar welke moet ik kiezen natuurlijk...?


greetz

Wouweld Link's verwijderd i.v.m. reglement, verwijzen allemaal naar 1 of meerdere handelaren.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 17 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything