Dan zal ik me ook maar even voorstellen

Auteur Topic: Dan zal ik me ook maar even voorstellen  (gelezen 1315 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anne

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 26
Dan zal ik me ook maar even voorstellen
« Gepost op: 11 februari 2010, 16:27:30 »
Hallo heren, want ik neem aan dat er - tot vandaag - alleen maar heren zijn!? Als dat niet zo is - en dat hoop ik eigenlijk - ook hallo aan de dames!

Patrick heeft me gevraagd om me aan te melden en hier ben ik dan:

Mijn naam is Anne van Loon en ik werk bij één van de sponsors van dit forum. Om u enig idee te geven wat ik daar doe: de prijzen die kunnen worden verdiend met de diverse quizen zijn nagenoeg allen afkomstig uit productgroepen die onder mijn vererantwoordelijkheid vallen. Dus wanneer de topics gaan over hoe iets te lassen zult u me niet zien, want daar heeft u allen als lassers veel meer verstand van dan ik - enkel als lezer, want ik wil ook bijleren! Maar wanneer ze gaan over waarmee iets te lassen kan ik wellicht beter helpen (niet uit commercieel oogpunt, maar puur informatief. Waar u vervolgens evt. uw spullen koopt is natuurlijk aan u).

Goed... ben er van overtuigd u allen beter te leren kennen door de berichten te lezen!

Ben blij dat dit initiatief is genomen voor de NL-talige laswereld!

Groetjes,

Anne




 


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.