Nieuw project...

Auteur Topic: Nieuw project...  (gelezen 2466 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kobold

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 291
  • Verspil geen kracht, gebruik een grotere hamer.
Nieuw project...
« Gepost op: 9 februari 2010, 21:16:34 »
De directie heeft besloten....
Er moet een glazen kast komen voor het glasservies.
Met bronskleurige spiegels aan 2 achterzijden en gehard glazen bladen van 85 bij 95 cm.(de kast komt boven op de afdekking van de trapdoorgang naar de kelder)
Het geheel omlijst met geborsteld RVS, en daar kom ik dus op het podium..
juust, nog nooit getigd maar wel een geldig excuus voor de aanschaf van mijn strijktigdoosje en toebehoren  :o
Een wijs man vertelde mij ooit dat je het ontbreken van vaardigheden niet kan ontkennen totdat je het niet alleen geprobeerd hebt, maar tevens de tijd en inspanning hebt genomen om een vaardigheid eigen te maken. (Betrokkene is met de noorderzon vertokken maar als ik hem OOIT in mijn knuisten krijg.. ((:bitch)
Enfin, een glas/ rvs kast voor mevrouw dus en een uitdaging voor mij, ik probeer eerst wat zaken "uit zicht" maar de lassen in het zicht moeten zodanig afgewerkt worden dat het lijkt alsof het allemaal zo de bedoeling was.
Het word een langdradig topic, en eenieder die vind dat hij er wat aan kan bijdragen, shoot...
Ik maak alles net iets te groot, en sla er dan net zo lang op tot het past

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 20 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything