Even voorstellen: Philip

Auteur Topic: Even voorstellen: Philip  (gelezen 1911 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Plipmanjan

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 43
Even voorstellen: Philip
« Gepost op: 19 september 2018, 21:46:53 »
Dag ijzerbraders!

Enkele maanden geleden heb ik me aangemeld voor dit forum. Ik volgde een MIG/MAG lascursus en was van plan om een MIG/MAG apparaat te kopen. Middels dit forum hoopte ik ervaringen te kunnen vinden van apparaten die niet te duur waren (is voor hobbby) en toch van redelijke kwaliteit.
Helaas kon ik het hier niet helemaal vinden, en heb toen niet de moeite genomen me voor te stellen. Maar bij deze alsnog!
In het dagelijks leven doe ik helemaal niets met metaal maar mag graag klussen. Onze toenmalige tuinset (hoge 'bartafel' met 4 krukken) was laatst onbruikbaar geraakt en ipv een nieuwe te kopen wilde ik er liever zelf een maken: Veel leuker, en dan heb je precies wat je wilt (nl een bartafel met 8 krukken). Daarom ging op lascursus, alwaar gelast werd met Kemppi Kempact 253R. Na de cursus heb ik een Jasic MIG200 gekocht en ben daar zeer tevreden mee!
Zie bijgevoegde foto voor het resultaat (van metaal, daarna geschoopeerd en gepoedercoat).

Het liefst zou ik ook op TIG lascursus gaan voor aluminium, maar tesamen met een apparaat wordt dat wel een beetje prijzig. Maar wie weet, misschien win ik een Jasic AC/DC TIG-apparaat met die 10.000 leden prijsvraag   (:appl.

Met vriendelijke groet,
Philip

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.