Even mijzelf voorstellen

Auteur Topic: Even mijzelf voorstellen  (gelezen 2437 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Klusman

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 8
Even mijzelf voorstellen
« Gepost op: 17 september 2018, 17:24:34 »
Toch maar even voorstellen. Ik noem mijzelf klusman (bouwjaar 1956), gewoon omdat ik klussen (van allerlei aard) leuk vind. En vaak ook moet omdat ik in Limburg een ouder (maar mooi) huis bewoon, dus altijd wat te doen. Ik klus aan en met van alles en doe van alles, ook lassen. Ik vind dat mooi werk, kan er overigens niet heel veel van, maar internet en veel oefenen helpt. Ik ben wat de Amerikanen zo mooi noemen een "weekend warrior", ofwel een amateur. Maar wel met de ambitie op zijn minst redelijk te kunnen lassen. Ik ga dan ook in het najaar een paar lascursussen volgen. Zodat ik leer wat wel, wat anders en wat vooral niet te doen.

Ben in het bezit van een Jura Mig/Mag 160/220 en een prachtige Cebora AC/DC 1530M, wel tweedehands, nieuw toch echt te duur. 

Wanneer een van jullie een gebruiksaanwijzing van de Jura heeft, een kopie zou ik erg op prijs stellen. Zelfs internet helpt daar niet bij.

En verder hoop ik hier vooral veel te leren.

gr klusman

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.