voorstellen

Auteur Topic: voorstellen  (gelezen 1834 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deluuks

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 25
voorstellen
« Gepost op: 24 augustus 2018, 11:47:29 »
Hoi,

Ik ben Luuk en heb mij hier aangemeld om meer te weten te komen over het lassen. Ik heb vroeger een paar keer electrode gelast maar dat was niet echt constructief, meer bakken en braden zeg maar.
Ik wil beginnen met lassen maar weet niet goed waar ik moet beginnen. Ik zie door de bomen het bos niet terwijl ik dacht dat het wat staal tegen elkaar laten schuren was met zo'n vonkje ertussen. Verre van dat ben ik al achter gekomen. De meeste termen zijn zelfs in het engels zo ingewikkeld is het al in mijn ogen.
De reden dat ik wil beginnen met lassen, metaal bewerken, is dat ik motor en brommers verbouw. Tot nu toe moest ik alles laten lassen, wat ik lastig vind. Je moet wachten tot het bedrijf plek heeft en je kan dingen uitleggen hoe je het wil hebben maar er is altijd verschil tussen zender en ontvanger enz. Ik wil dus zelf leren lassen, hobbymatig!
Het mooiste lijkt mij Tig lassen maar dat is ook gelijk weer heel moeilijk is mij verteld. Ik heb daar wel 1000 vragen over.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.