Hobby robbie is er.

Auteur Topic: Hobby robbie is er.  (gelezen 1191 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline prutser

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 43
Hobby robbie is er.
« Gepost op: 8 januari 2010, 11:38:54 »
Hoi, ik ben Rob en een echte hobby prutser, ben wat met auto's en mechanisatie voor onze mini trekker bezig. Mijn huidige project staat op de achtergrond en hier zit dit keer veel plaatwerk aan om te lassen ( de achterkant is gewoon weg )
Zoekende naar info over lassen ben ik hier op dit leerzame forum terecht gekomen.
In de loop van de jaren heb ik wat apparaten gekocht maar eigenlijk niets gaat echt goed.

links ; mijn eerst ging leuk maar de stoppen in meterkast vonden het niet leuk, sprongen na 2 minuten prutsen.
midden ; op krachtstroom, hier mee de beste resultaten maar echt plaatwerk wil niet lukken.
rechts ; miskoop! Last op zich wel maar draad loopt niet door de slang (?) blijft steeds vast zitten, gasflesje snel leeg en duur in aanschaf.

Vandaar dat ik hier info zoek omdat ik nu een echte wil kopen van niet meer dan 1000 euro inclusief fles, meterding er boven op en toebehoren.
Vragen zal ik wel stellen maar inhoudelijke goede antwoorden over lassen heb ik waarschijnlijk niet.

 ((: 9prima

PW Afbeelding opgehaald en verkleint
Lassen? is een vak!  ( ben ik onderhand achter )

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.