Kom maar op met commentaar!

Auteur Topic: Kom maar op met commentaar!  (gelezen 2177 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Baschinist

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 99
Kom maar op met commentaar!
« Gepost op: 12 juni 2018, 07:13:49 »
Laatst in het schuurtje aan het oefenen geslagen met verticaal omhoog lassen. Op het project met profi wasmachines wilde dit niet echt lukken dus thuis eerst maar eens gaan oefenen op wat stukjes 5mm strip.
Parameters weet ik niet meer maar 10 minuten na deze las bleek dat de print van mijn lasapparaat de geest had gegeven dus als ik ze al zou weten is het maar de vraag of deze hadden geklopt. Materiaal is iig 5mm met 0.8mm massief draad en menggas.
Ben zelf niet ontevreden over het resultaat maar commentaar ter verbetering is uiteraard welkom. Vond er zelf nogal wat hardnekkige spetters op zitten.
Materiaal lijkt op de foto ook wel dik verroest, in mijn beleving viel dit in het echt wel mee. Is in ieder geval nog wel geborsteld voor het lassen.

Dus kom maar op!
Commentaar van de moderator Foto's verkleind, voor uitleg over zelf foto's verkleinen zie de topics in dit board

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 9 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything