NoX = nieuw hier

Auteur Topic: NoX = nieuw hier  (gelezen 1769 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NoX

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 13
NoX = nieuw hier
« Gepost op: 12 oktober 2017, 21:51:09 »
Hoi allemaal,

Ben na vele omzwervingen dan eindelijk op een Nederlandstalig lasforum terecht gekomen. Geen idee waarom ik nu pas hier ben. Gek genoeg heb ik voornamelijk op Engelstalige fora rondgesnuffeld maar alles duidelijk uitleggen in Inches en CFM (Cubic Feet Minute) maakt het er allemaal niet makkelijker op ;D

Ben niet per definitie een metaalbewerker. Vind alles leuk en probeer zoveel mogelijk dingen zelf uit, afhankelijk van het project waar ik op dat moment aan werk.

Momenteel is dat een RVS Rolling Ball Sculpture, ofwel een knikkerbaan. Voordat ik met het bouwen ervan ga beginnen probeer ik mezelf de benodigde vaardigheden eigen te maken. In dit geval TIG lassen. Hoewel er zeker de intentie is om zelf een TIG lasapparaat aan te schaffen, ben ik op dit moment druk aan het oefenen met een dergelijk machine in een metaalwerkplaats van een goede vriend. Hij bood aan om eerst even te kijken of het TIGGEN me bevalt voordat ik zelf ga investeren. Hoewel ik het volgens hem redelijk snel door heb, zijn er toch een aantal zaken waarbij jullie hulp/kennis wellicht van doorslaggevend belang kunnen zijn. Ben woonachtig in Eindhoven en 44 jaar.

Hopelijk kan ik mijn 'uitdagingen' duidelijk omschrijven en deze met jullie hulp in goede banen leiden. We gaan het meemaken. Hoe dan ook, alvast hartelijk dank voor het meedenken  ((: 9prima



Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.