nieuweling hier.

Auteur Topic: nieuweling hier.  (gelezen 1759 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline keesijp60

  • Forum lid
  • Berichten: 1
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
nieuweling hier.
« Gepost op: 29 september 2017, 13:28:11 »
Hoy Allemaal

Mijn naam is kees en ik kom uit sprang-capelle, ik ben electronicus, doe ontwerpen van audio en smps supply's, wel als hobbie, ik
ben afgekeurd.

Zag deze site op internet en dacht ik ga eens lid worden, deed wel eens oldtimers, nu dat niet meer is
las ik alleen nog simpele dingen als ligfietsen bijvoorbeeld, ooit nog eens electrische eend haha, herwikkelen 20 kw motor en omvormer en gaan.

Mede reden dat ik hier ben is de duurzaamheid, deze nieuwe ontwikkeling ontvang ik met open armen, weg gooien is zonde, las dat een simpele weerstand die de elco's opladen voor het starten van een inverter redenw as de gehele print te vervangen, mooi dat dit nu is gemaakt, je wil niet weten hoeveel grootbeeld tv er worden weggegooid, ik heb er 2 van de stort gered en voor beide was de reparatie slechts paar euro, nieuwe condensators in de voeding.

Ik heb een bravo combi van cebora, zonder transformer die was er uit waarschijnlijk defect, ik ben hiervoor een inverter aan het ontwerpen, met soft switching techniek, maar nog niet klaar, zo simpel is zulke vermogens electronica niet.

Misschien kan ik soms wat helpen, alles weet ik echter ook niet, de mijne wilde ik uitvoeren met een geprgrammeerde chip, zodat ik er alles mee kon.

foto de inverter (simulatie)

vrg kees

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.