Voorstelrondje......Maarten110

Auteur Topic: Voorstelrondje......Maarten110  (gelezen 1582 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Maarten110

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 362
Voorstelrondje......Maarten110
« Gepost op: 20 juni 2017, 10:43:44 »
Hallo Lassers!

graag wil ik me hierbij even voorstellen als een nieuw lid van het Lasforum.

Ik ben maarten, 40 jaar, woonachtig in het mooie Gelderland. Samenwonend met mijn vrouw en onze 2 hondjes.

Ik ben inmiddels redelijk handig met houtbouw en een beetje meubelmaken en wil mijn klusreprtoire graag uitbreiden met lassen.
Ik denk dat er dan een geheel nieuwe wereld aan mogelijkheden open gaat voor me als klussert.

De reden dat ik wil leren lassen is dat wij onze plastic standaard Tupperware camper hebben verkocht en een 4x4 truck willen gaan ombouwen tot 4x4 Truckcamper.
Zaken als een dakrek en opbergvakken op en aan de truck, maar ook bijvoorbeeld een frame voor een liftbed/heftbed en ander meubilair etc willen we graag zelf gaan uitvoeren.

Daarvoor wil ik dus binnenkort eens een lascursus volgen.
Een vriend van me last zo nu en dan eens  TIG dus die heeft me al eens wat dingetjes laten zien. MIG/MAG en BMBE wil ik ook nog eens proberen om te zien wat me het meest bevalt en wat ik nodig zou hebben voor mijn doelen.

Ik kan me hier eens goed inlezen in alles verschillende technieken, wat een hoop informatie is hier te vinden, supergoed!!!
Zo zag ik al de lashelmen test en natuurlijke alle andere onderwerpen die al een hele hoop vragen van mij kunnen beantwoorden.

Tot ziens op het forum!

Groet

Maarten




Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything